برگزیدگان مهرواره عکس «خانه پرندگان، تالاب زیبای شهر من» تقدیر شدند

هم‌زمان با روز جهانی تالاب‌ها، مسئولان شهر شیرین‌سو، از برگزیدگان مهرواره عکس «خانه پرندگان، تالاب زیبای شهرمن» در محل تالاب این شهر تقدیر به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، هم‌زمان با دومین روز از دهه مبارک فجر و روز جهانی تالاب‌ها، مرکز فرهنگی‌هنری شهر شیرین‌سو، مراسمی را با نام «آب ها و تالاب ها» برگزار کرد.
به گفته ستاره طاقتی‌احسن، مربی مرکز فرهنگی‌هنری شیرین‌سو، این برنامه با حضور بخشدار، شهردار و جمعی از مسئولان این شهر و با هدف معرفی تالاب‌های بومی در منطقه و بالا بردن سطح دانش کودکان و نوجوانان درباره آب‌ها و تالاب‌ها و هم‌چنین اهمیت و ارزش آب‌ها در محیط زیست برگزار شد.


در این مراسم منصور جمالی بخشدار این شهر ضمن تشکر از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شیرین سو به جهت اجرای این برنامه زیبا، به بیان فواید تالاب‌ها پرداخت و وجود آنها را مایه حفظ گونه‌های گیاهی و جانوری و جلوگیری از سیلاب‌ها عنوان کرد.
وی تالاب شیرین سو را یکی از ۲۸ تالاب استان معرفی کرد و گفت: این تالاب یکی از جاذبه‌های گردشگری این منطقه است.
در ادامه از برگزیدگان مهرواره عکس «خانه پرندگان، تالاب زیبای شهر من» که در مهرماه گذشته هم‌زمان با هفته ملی کودک برگزار شده بود با اهداء جوایز نقدی و لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.
در پایان اعضای مرکز فرهنگی‌هنری شیرین‌سو، با هدف حفظ سرمایه‌های طبیعی و بکر منطقه، در اقدامی زیبا به جمع‌آوری زباله‌ها و پلاستیک‌های رها شده در اطراف تالاب پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =