کد خبر: 303052
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
بازدید 333
همکاری کانون استان بوشهر در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر بوشهر

اکران همزمان فیلم های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در بوشهر از ۱۵ بهمن ماه سال جاری آغاز شده و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت. در این راستا کانون پرورش فکری استان بوشهر با این رویداد بزرگ همکاری دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، اکران همزمان فیلم های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در بوشهر از ۱۵ بهمن ماه سال جاری آغاز شده و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت. در این راستا کانون پرورش فکری استان بوشهر با این رویداد بزرگ همکاری دارد.

رسولی مدیرکل کانون پرورش فکری استان بوشهر ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی؛ برگزاری این جشنواره را یک رویداد مهم فرهنگی در ارتقای فعالیت های فرهنگی هنری استان دانست و گفت این اتفاق خوب هنری میتواند در  علاقمندسازی نوجوانان به هنر و کشف و شناخت استعداد انها موثر باشد .

شایان ذکر است یکی از فیلم هایی که در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر استان بوشهر اکران می شود فیلم سینمایی «یدو» به کارگردانی مهدی جعفری و تهیه کنندگی محمدرضا مصباح است .

«یدو» پس از فیلم سینمایی موفق «بیست و سه نفر» دومین فیلم مهدی جعفری با نگاهی متفاوت به حوزه دفاع مقدس است.

این فیلم بلند در راستای مشارکت راهبردی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بنیاد سینمایی فارابی تولید شده است.در فیلم یدو ستاره پسیانی و میلاد صویلاوی بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =