دو اثر سینمایی کانون به جشنواره فیلم خانواده و ایمان ویکو آمریکا راه یافت

دو فیلم سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به بخش رقابتی دومین جشنواره فیلم خانواده و ایمان ویکو آمریکا راه یافت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فیلم‌های «ضربه فنی» به کارگردانی غلامرضا رمضانی  و «دوچ» به کارگردانی امیر مشهدی‌عباس از تولیدات سال ۱۳۹۷ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش رقابتی بهترین فیلم سینمایی این جشنواره با ۱۹ فیلم دیگر به رقابت خواهند پرداخت.
بر اساس این خبر از ۶۵ فیلم راه یافته به این جشنواره، ۲۱ فیلم برای دریافت جایزه بهترین فیلم بلند، ۱۸ فیلم برای کسب جایزه بهترین فیلم کوتاه، ۹ فیلم برای دریافت جایزه بهترین فیلم انیمیشن و ۱۶ فیلم برای به‌دست آوردن جایزه بهترین فیلم دانشجویی به رقابت خواهند پرداخت.
فیلم «ضربه فنی» نامزدی دریافت جایزه بخش داستانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان چین با عنوان «فیلم مورد علاقه من»، حضور در بخش مسابقه چهل‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم جیفونی ایتالیا و حضور در بخش چشم‌انداز جشنواره زلین را در کارنامه خود ثبت کرده است.
این سه پروانه زرین، یک جایزه ویژه، یک تندیس و یک لوح قدردانی سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان را دریافت کرده است.
فیلم «دوچ» نیز تاکنون در بخش رقابتی جشنواره‌های زلین، به‌صورت ویژه‌برنامه‌ای با دوبله ژاپنی در شهر اکیناوای کشور ژاپن، جشنواره بین‌المللی فیلم بمبئی، جشنواره اوکراینی دشی‌یتکو DYTIATKO و در بخش نمایش ویژه جشنواره سینه‌کید آمستردام، به نمایش درآمده و پنج جایزه و لوح قدردانی سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان را از آن خود کرده است.
به گفته بنیان‌گذار جشنواره فیلم ویکو آمریکا به دلیل شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، برگزارکنندگان جشنواره در تلاش هستند تا بهترین و ایمن‌ترین روش را برای تماشای فیلم‌های منتخب فراهم سازند به طوری‌که تمامی فیلم‌ها به صورت آنلاین و حتی برخی از فیلم‌ها به صورت رایگان قابل دسترس هستند.
دومین جشنواره بین‌المللی فیلم «خانواده و ایمان ویکو» آمریکا از ۱۶ تا ۱۸ بهمن سال ۱۳۹۹ (۴ تا ۶ فوریه ۲۰۲۱) در ایالت تگزاس، آمریکا به صورت آنلاین برای علاقه‌مندان به موضوع خانواده و ایمان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =