راه‌یابی ۳ فیلم کانون به بخش مسابقه جشنواره فیلم‌های کودکان بنگلادش

‌دو انیمیشن و یک فیلم سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به بخش مسابقه چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان بنگلادش راه یافت.

‌به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، انیمیشن‌های «بادهای پاییزی، بادهای بهاری، دو کبوتر» به کارگردانی صادق جوادی و «قدم یازدهم» به کارگردانی مریم کشکولی‌نیا به بخش مسابقه فیلم کوتاه بخش بین‌الملل این جشنواره راه پیدا کرد.
همچنین فیلم سینمایی «اقیانوس پشت پنجره» به کارگردانی بابک نبی‌زاده در بخش مسابقه بین‌الملل فیلم‌های بلند سینمایی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان بنگلادش به رقابت می‌پردازد.
بر اساس این خبر، قرار است این آثار ساعت ۱۱ روز ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ (سوم فوریه ۲۰۲۱) در آکادمی شیلپاکالا شهر داکا به نمایش در آید.
امسال در دو بخش اصلی ملی و بین‌المللی و زیرشاخه رقابتی و غیررقابتی ۱۷۹ عنوان فیلم از ۳۷ کشور جهان به نمایش درمی‌آید.
در جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان بنگلادش که هر ساله به مدت یک هفته برگزار می‌شود، تمامی فیلم‌های منتخب سینمایی، کوتاه و آموزشی از سراسر دنیا برای کودکان بنگالی به نمایش در می‌آید.
این جشنواره که از سال ۲۰۰۸ آغاز به کار کرده است یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای فیلم در کشور بنگلادش و همچنین تنها جشنواره بین‌المللی فیلم برای کودکان و بزرگ‌سالان در این کشور محسوب می‌شود.
چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان بنگلادش امسال از ۱۲ تا ۱۷ بهمن سال جاری (۳۱ ژانویه تا ۵ فوریه ۲۰۲۱) در شهر داکا کشور بنگلادش به صورت فیزیکی در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =