امدادگران فرهنگی کانون گیلان میهمان کودکان روستایی شدند

هم‌زمان با ایام‌الله چهل‌ودومین سال‌گرد پیروزی انقلاب اسلامی، کودکان و نوجوانان روستای خناچاه شهرستان رشت پذیرای کتاب‌خانه سیار شهری کانون پرورش فکری گیلان شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، امداد فرهنگی از طرح‌های سازنده و اثربخش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که با هدف گسترش عدالت فرهنگی و خدمات‌رسانی به کودکان و نوجوانان مناطق روستایی و مناطق کم‌برخوردار شهری اجرامی‌شود.

کتاب‌خانه‌های سیار شهری و روستایی، تریلی نمایش سیار و کتاب‌خانه‌های پستی، پرتال اینترنتی و شبکه‌های مجازی، بخشی از ظرفیت‌های گسترده کانون در این زمینه‌ است که افزون بر برنامه‌ریزی هدف‌مند سالانه، رخدادها و مناسبت‌ها را فرصتی برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به آینده‌سازان ایران اسلامی قرارمی‌دهد.

برهمین اساس، چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  نیز بهانه‌ای برای استمرار این حرکت‌ فرهنگی و حضور کتاب‌خانه سیار شهری رشت در روستای خناچاه این شهرستان شد.

طی این حرکت هدف‌مند که درجهت بالندگی و اقتدار افزون‌تر انقلاب اسلامی و تربیت کودکان و نوجوانانی آینده‌ساز شکل‌گرفت، مربی کتاب‌خانه سیار شهری کانون با تبریک ایام‌الله دهه فجر به حاضران، از نقش آینده‌سازان در شکل‌گیری آینده‌ی ایران اسلامی صحبت‌کرد.

معرفی کانون به مخاطبان، اهدای کتاب و بسته‌های فرهنگی به کودکان و نوجوان و دعوت ‌از سرمایه‌های ایران اسلامی برای مطالعه و دانش‌اندوزی، ازدیگر برنامه‌های این روز به‌شمارمی‌رفت.

گفتنی‌است،کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ریاست کارگروه کودک و نوجوان بزرگ‌داشت چهل‌ودومین فجر انقلاب را که با عنوان«انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» در سراسر کشور برگزارمی‌شود، برعهده‌دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =