تقدیر استاندار از مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

استاندار سیستان و بلوچستان با هدف ارج نهادن به تلاش‌های مدیران بانو در استان و هم‌زمان با میلاد مبارک حضرت زهرا(س) از مدیران کل برتر استان تقدیر کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، استاندار از مدیرکل کانون استان و جمعی از مدیران برتر دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی تقدیر کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان در این نشست، که هم‌زمان با ولادت حضرت زهرا(س) برگزار شد، گفت: نقش زنان در جریان پیروزی انقلاب اسلامی، تثبیت آن و گذر از تنگناهای مسیر، نقشی برجسته و غیر قابل انکار است.

احمدعلی موهبتی سپس با بیان این جمله که نظام مقدس جمهوری اسلامی مقام و مرتبه‌ی زنان را ارتقا داده است، گفت: رشد علمی، فرهنگی، اقتصادی بانوان و نقش آنان در اشتغال و کارآفرینی یکی دیگر از جلوه‌های توانمندی بانوان ایرانی است.

وی هم‌چنین در بخشی از سخنان خود که مربوط به کارکرد دستگاه‌های اجرایی استان بود با اشاره به اهمیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از فعالیت‌های کانون در جهت رشد و پرورش فرزندان استان قدردانی کرد.

گفتنی است در پایان این جلسه، که با هدف ارج نهادن به تلاش‌های مدیران بانو در استان، برگزار شد استاندار با اهدای لوح به مدیران برتر از تلاش‌های آنان تقدیر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =