تقدیر استاندار همدان از بهناز ضرابی‌زاده به عنوان مدیر پرتلاش و نویسنده دفاع مقدس

سیدسعید شاهرخی استاندار همدان، به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت مقام زن و روز مادر، از بانوان فرهیخته در حوزه ایثار و شهادت، کارآفرینی، امور خیریه، ورزشکار، نویسنده، سمن‌ها، کادر درمان، نخبگان علمی و بانوان مدیر استان تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در آستانه فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) عصر روز سه شنبه ۱۴ بهمن ماه مراسمی با حضور سیدسعید شاهرخی استاندار همدان و بانوان فرهیخته و فعال در عرصه‌های مختلف در سالن شهدای استانداری برگزار شد.
در این جلسه، سید سعید شاهرخی، ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت امام خمینی(ره) و هم‌چنین چهل‌ودومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نقش زنان را در جامعه بعد از پیروزی انقلاب قابل توجه و بی‌بدیل خواند و یادآور شد، آنچه موجب شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی شد وجود ارزشمند حضرت امام (ره)، مقام معظم رهبری و حضور مردم وفادار بخصوص بانوان کشور اسلامی در عرصه‌های مختلف بود.
شاهرخی، توجه به مقام بانوان و ارتقاء جایگاه زنان در سطوح مختلف را از سیاست‌های کلیدی دولت تدبیر و امید نامید.

استاندار همدان در این مراسم، از بهناز ضرابی‌زاده به عنوان نویسنده توانا در عرصه دفاع مقدس‌ و مدیر پرتلاش در حوزه فرهنگی و خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان با اهداء لوح سپاس تقدیر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =