عصر شعر و داستان انقلاب برگزار شد

نشست عصر شعر و داستان انقلاب با حضور حسین شهابی و اعضای هفت انجمن ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان تشکیل شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، دورهمی انجمن‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با حضور حسین شهابی مدیر خانه ادبیات کرمان و مربی سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نجمه‌خاتون خداترس معاون فرهنگی، سمیه یاوری کارشناس مسئول و مربیان ادبی آفرینش‌های ادبی کانون استان و اجرای سمیه غلامرضاپور ۲۰ بهمن ۹۹ برگزارشد.

بنابر این خبر، در این نشست ادبی محمدسینا زینلی عضو انجمن «پاتوق» کانون سرچشمه و عسل شهابی عضو مرکز فرهنگی‌هنری کانون بافت، یاسمن امینی و مهلا پورخدابخش اعضای انجمن «آوای قلم» کانون شهربابک، فائزه ملکی، زهراسادات محمدی و امیرعلی حبیبی اعضای انجمن «زراوند» کانون زرند،   محمدی و زهرا نازپرور اعضای انجمن «حیاط خلوت» و «باغچه» کانون رفسنجان و محمدمهربان اسماعیلی‌پور، محمدمهدی ابراهیم‌ملکی و یوسف میر اعضای انجمن‌های «مهر» و «ماه» کانون کرمان آثار شعر و داستان خود با موضوع انقلاب را خواندند و مورد تعریف و توجه مهمان جلسه قرار گرفتند.

این در حالی است که، شهابی خود را از اعضای قدیم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی کرد و گفت: مدتی در آفرینش‌های ادبی کانون کرمان با مریم ضمانتی‌یار و فاطمه جعفرزاده کارشناسان وقت آفرینش‌های ادبی کانون همکار بوده و ارزش بخش ادبی کانون برای رشد و شکوفای استعدادهای بچه‌ها را به خوبی می‌داند و به آن می‌بالد.

وی حاضران نشست را با شعری محلی از خودشان مهمان کرد و برای همکاری‌های بیشتر خانه ادبیات و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ابراز امیدواری کرد و همچنین معرفی اعضای پرورش یافته کانون به خانه ادبیات را خواستار شد.

هفت انجمن ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان را زهره علیایی، زهرا نظری، ریحانه یزدانی، زهرا قدیری، زهرا میریان‌کرمی مربیان آفرینش‌های ادبی کانون استان سرپرستی می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =