موفقیت عضو کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در مهرواره «من یک پژوهشگر هستم»

عضو کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان عنوان شایسته‌ی تقدیر را در مهرواره «من یک پژوهشگر هستم» کسب کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان، عضو مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک خاش در مهرواره «من یک پژوهشگر هستم» موفق به کسب عنوان شایسته‌ی تقدیر شد.

بر اساس اعلام دبیرخانه‌ی این مهرواره، که از سوی کانون استان البرز برگزار شد، آرنیکا فروتن، عضو مرکز شماره یک خاش با راهنمایی مهبانو خسروی، مربی- مسئول این مرکز، رتبه‌ی شایسته تقدیر را کسب کرد.

کارشناس آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز و به نقل از روابط عمومی این استان، ضمن اعلام این خبر گفت: این مهرواره  در آذر ماه ۱۳۹۹ و به مناسبت هفته پژوهش برگزار شده بود.

فرانک فروزانفر ادامه داد: ۶۰ نفر دراین مهرواره، که به صورت مجازی برگزار شد،  شرکت کرده و کودکان و نوجوانان و مربیان  آثار خود را با موضوعات معرفی یک ایده یا اختراع علمی-پژوهشی، معرفی شخصیت یک پژوهشگر یا شخصیت علمی، معرفی کتاب‌های علمی- پژوهشی، معرفی شیوه‌های کاربردی پژوهشی و دیگر موضوع‌های خلاق  و در قالب‌های مختلف مانند فیلم، عکس، نماهنگ و... ارایه کردند.

وی ادامه داد پس از بررسی و داوری نهایی آثار در واحد آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز هم‌زمان با چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزیدگان این مهرواره اعلام شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =