کانون در ایجاد باور قلبی کودکان و نوجوانان به نماز مسئولیت سنگینی دارد

اسدالله ضیائی در جلسه شورای اقامه نماز کانون استان نقش کانون در ایجاد باور قلبی به نماز را مهم عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی، در این جلسه که اعضای شورای اقامه نماز کانون استان حضور داشتند، اسدالله ضیائی رئیس ستاد اقامه نماز آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه کشف استعدادها و بسترسازی برای شکوفایی این استعدادها به سمت مطلوب از اهداف مهم فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون است تاکید کرد: بر همین مبنا کانون در ایجاد باور قلبی کودکان و نوجوانان به موضوع نماز نقش بسیار مهمی دارد.

وی با بیان اینکه قدرت بازدارندگی نماز از فحشا و منکر باید به اعتقاد قلبی باشد و این قدرت ایمان و اعتقاد باید از کودکی در درون فرد نهادینه شود وظیفه کانون در این عرصه را خطیر و سنگین دانست.

رئیس ستاد اقامه نماز استان از اقدامات ارزشمند کانون در توسعه فرهنگ نماز در طول سال قدردانی کرد.

در این دیدار علی بینش مدیرکل کانون استان نیز گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در زمینه ترویج و تعمیق فرهنگ نماز در طول سال ۹۹ را ارائه و در عین حال تصریح کرد علی‌رغم شرایط کرونایی و محدودیت فعالیت‌های حضوری، تمامی برنامه های پیش‌بینی شده در موضوع نماز در سطح مطلوبی برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری پنجمین مهرواره نماز ستون دین در سال ۱۴۰۰ تاکید کرد با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است این دوره با مشارکت و حضور نهادها و ادارات استانی برگزار شود.

در این جلسه همچنین از یکی از همکاران ایثارگر کانون به نمایندگی سایر همکاران با اهدای لوح و هدیه قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =