انتشار مجموعه‌شعر مربی ادبی کانون استان سمنان

نخستین مجموعه‌شعر مربی ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با عنوان «جنگ با طعم عشق» از سوی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و انتشارات صریر، چاپ و منتشر شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، مجموعه‌شعر «جنگ با طعم عشق» سروده‌ی نسیبه یعقوبی مربی مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری سمنان از سوی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و انتشارات صریر، چاپ و منتشر شد.

کتاب «جنگ با طعم عشق» با قیمت ۲۰هزار تومان در ۴۰ صفحه در قطع رقعی و شمارگان ۵۰۰ جلد منتشر شده و شامل ۳۲ شعر در قالب غزل، رباعی و دوبیتی است که با موضوع «دفاع مقدس، ایثار و شهادت» سروده شده و «سال‌های نیامدن»، «عطر پیرهن‌های نداشته»، «خاطره‌های جا نمانده»، «عصای یادگاری»، «در قطعه شهدا»، «مرد بی‌تفنگ»، «بند پوتین» و «جای پاهات» برخی از عناوین اشعار این‌مجموعه است.

یعقوبی مدرس ادبیات، مسئول انجمن شاعران نوجوان کانون سمنان، عضو انجمن ادبی حوزه‌ی هنری و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، دارای رتبه‌های برتر ملی و استانی در جشنواره‌ها و مهرواره‌های مختلف بوده و در زمینه‌ی ویراستاری و شعر حوزه‌ی کودک و نوجوان فعالیت دارد و پیش از این نیز آثارش در نشریات استانی و مجموعه‌شعر شاعران استان سمنان با عنوان «ترنم کویر» و «عطر سیب» چاپ شده است.

گفتنی است؛ آیین رونمایی از کتاب «جنگ با طعم عشق» و تجلیل از سراینده‌ی آن، هم‌زمان با دهه‌ی فجر به میزبانی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =