کد خبر: 303605
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
بازدید 47
برگزاری جلسه‌ی اقدام‌پژوهی در کانون سمنان

نخستین جلسه‌ی اعضای نهاد اقدام‌پژوهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان در بستر فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نخستین‌ جلسه‌ی اعضای نهاد اقدام‌پژوهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان با دعوت از مربیان اقدام‌پژوه، پیش از ظهر روز دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ در بستر فضای مجازی برگزار و بخشی از طرح پیشنهادی مهدی هدایت‌فر مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون گرمسار، تحلیل و بررسی شد.

شهناز دامغانیان کارشناس آموزش و پژوهش کانون سمنان اظهار داشت: در این جلسه که ادامه‌ی سلسله‌نشست‌های مجازی اعضای نهاد اقدام‌پژوهی است، اقدام‌پژوهان ضمن آشنایی با چگونگی نگارش عنوان و اهداف کلی و جزیی به بررسی موضوع طرح مبنی بر جذب و پایدارسازی اعضا در مرکز فرهنگی‌هنری و هم‌چنین حضور بیش‌تر آن‌ها در سامانه‌ی kpf  پرداختند.

وی هدف از برگزاری جلسات اقدام‌پژوهی را بررسی آثار مربیان اقدام‌پژوه مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان و آموزش استفاده از روش‌های علمی و خلاقانه برای حل مسأله و بهبود وضعیت موجود نامطلوب، عنوان و تصریح کرد: در این جلسات، آثار مربیان اقدام‌پژوه، بازخوانی و اعضای نهاد اقدام‌پژوهی با نقد و بررسی اثر، نظرها و پیشنهادهای خود را درخصوص چگونگی نگارش و عملیاتی‌کردن آن، بیان می‌کنند.

گفتنی است؛ جلسات اقدام‌پژوهی کانون استان سمنان از دی‌ماه سال جاری آغاز شده و هم‌زمان با هفته‌ی پژوهش و اعلام برگزیدگان در سال آینده به پایان می‌سد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =