آسیب‌شناسی کارگاه‌های برخط کانون سمنان

یازدهمین جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با موضوع آسیب‌شناسی کارگاه‌های برخط فصل زمستان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، یازدهمین جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان صبح دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ با حضور نبی‌اله خدابخشی مدیرکل، معاونان فرهنگی و اداری‌مالی، کارشناسان حوزه‌ی مدیرکل و معاونت فرهنگی، مسئولان مراکز فرهنگی‌هنری شماره یک و دو کانون سمنان در راستای موضوع «آسیب‌شناسی کارگاه‌های برخط فصل زمستان»، در سالن کنفرانس مجتمع، برگزار و نقاط قوت و ضعف کارگاه‌ها از سوی کارشناسان فرهنگی، هنری، ادبی و انفورماتیک بررسی شد.

خدابخشی ضمن قدردانی از یکایک کارکنان و ابراز خرسندی از نظارت کارشناسان حوزه‌ی معاونت فرهنگی، بر ادامه‌ی روند نظارت‌ها با دقت بیش‌تر در ترم جدید، تأکید و اظهار کرد: بخشی از آسیب‌ها به ستاد مرکزی انتقال داده شود که نیاز به پی‌گیری و پاسخ‌گویی و کمک در رفع آن دارد و در تلاشیم تا تمامی امکانات و تجهیزات برای کارگاه‌های برخط تخصصی و عمومی در مراکز فرهنگی‌هنری تهیه شود.

وی در ادامه افزود: توجه به بازخوردها و تلاش در رفع ابهامات پیش‌آمده و ارزیابی کارگاه‌ها جدی‌تر گرفته شود و نقاط قوت و ضعف برگزاری کارگاه‌ها به‌صورت حضوری به مسئولان و مربیان مراکز انتقال داده‌ شود.

مدیرکل کانون استان سمنان در بخش دیگری از سخنانش از کارشناسان خواست تا در تنظیم محتوای کارگاه‌های ترم بهار و به‌ویژه تابستان، دقت بیش‌تری داشته باشند.

خدابخشی یادآور شد:  هم‌کاری مسئولان مراکز با دو بخش پستی و مکاتبه‌ای مرکز آفرینش‌های ادبی بیش از پیش باشد و ارتباط با کودکان مناطق محروم و دورافتاده تقویت شود.

گفتنی است؛ در ابتدای این جلسه، معاون فرهنگی و کارشناسان هنری، ادبی و فرهنگی به‌عنوان ناظران کارگاه‌های تخصصی و عمومی به ارائه‌ی نظرها و دیدگاه‌های خود درخصوص چرایی و چگونگی اجرای هرچه بهتر و مطلوب‌تر کارگاه‌ها پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =