درخشش اعضای کانون استان اردبیل در نخستین مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین

۱۲ نفر از اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل از نخستین مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین در اصفهان؛ صاحب نشان طلا، مدال‌های طلا، نقره و برنز شدند.

به‌گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، از میان ۲هزار اثر رسیده به بخش ملی و بین‌الملل این مهرواره، ۱هزار و ۵۵۰ اثر به بخش ملی و ۴۵۰ اثر به بخش بین‌الملل اختصاص داشت.

هیأت داوران این مهرواره شامل معصومه فاضلی‌مقدس، نادر فاطمی، مریم حسینی و مهتاب خاموشیان پیش‌تر۱۰ اثر را به عنوان برتر اعلام کردند.

بر همین اساس، سونیا افسانه ۱۳ ساله از مرکز شماره یک کانون اردبیل در میان نفرات برتر قرار گرفت و با اهدای نشان طلا از او تقدیر به‌عمل آمد.

هیأت داوران هم‌چنین۹۰ اثر شامل ۳۰ اثر را در گروه سنی ۵ تا ۹ سال، ۳۰ اثر را در گروه سنی ۱۰ تا ۱۲ سال و ۳۰ اثر را در بخش ۱۳ تا ۱۸ سال به عنوان برگزیده انتخاب و با اهدای مدال طلا، نقره و برنز از آنان قدردانی کردند.

در این میان، دنیز هاشم‌وند از مرکز شماره ۵ کانون اردبیل در گروه سنی (۵ الی ۹ سال)، صاحب مدال برنز شد.

در گروه سنی(۱۰ الی ۱۲ سال) نیز از مرکز شماره ۵ کانون اردبیل؛ آیدا محمودی موفق به کسب مدال طلا شد و زینب عباسی و پرنیان هژبری مدال برنز دریافت کردند.

در بخش(۱۳ تا ۱۸ سال) نیز عسل نویدبخش و النا امید (مدال طلا)، ستایش یقینی (مدال نقره)، هر سه از مرکز شماره یک کانون اردبیل و ساینا حمیدیان از مرکز شماره ۳ کانون اردبیل صاحب (مدال طلا) شد.

در این بخش هم‌چنین، ملیکا ابوالحسنی از مرکز ۲ کانون پارس‌آباد (مدال نقره) کسب کرد و از مرکز ۵ کانون اردبیل نیز میعاد تقی‌پور (مدال نقره) و سجاد کروی (مدال برنز) این رویداد بین‌المللی را از آن خود کردند.

پیش‌ازاین نیز مهسا صالحی، هاجر بابیانی، سمیه جعفری و ناهیده جدی از مربیان آفرینش‌های هنری، با هدایت اعضای مراکز موفقیت‌های ارزنده‌ای را در سطح کشور و بین‌المللی برای کانون استان اردبیل کسب کرده‌ است.

گفتنی‌است، این فراخوان باهدف نشر و ترویج مفاهیم والای تربیتی، عهد با شهدا، تحکیم و نمایش پیوندهای عمیق از عاشورا تا ظهور منجی و ایجاد بستر مناسب برای بروز و شکوفایی استعدادهای هنری قشر آینده‌ساز جهان از سوی کانون پرورش فکری استان اصفهان منتشرشده بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =