اعتدال بهاری و هفت سین نجومی موضوع دهمین نشست مجازی انجمن نجوم کانون البرز

فرزانه ایرانپاک مسوول و جمعی از اعضای انجمن نجوم کانون البرز در دهمین نشست این انجمن با عنوان اعتدال بهاری و هفت سین نجومی  اعضا را با این موضوعات آشنا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز فرزانه ایرانپاک  کارشناس نجوم در این نشست به معرفی اعتدال بهاری پرداخته و در خصوص انقلاب تابستانی و زمستانی و  اعتدال پاییزی نیز سخن گفت.

وی در ادامه ضمن اشاره به فعالیت‌ انجمن نجوم و تشکر از اعضای انجمن در خصوص هفت سین نجومی شامل سحابی‌ها، ستاره‌ها، سیاه‌چاله‌ها،‌ سیاره‌ها، سیارک‌ها، ستاره‌های دنباله‌دار و سفرهای فضایی تعاریفی را به همراه پخش تصاویر مرتبط عنوان کرد و نماهنگ‌های تولید شده توسط راضیه امیری،آرینا نوذری،روژان امیری، آرتین قوامی،آرمیا آهون،حسنا اشرفی  و محسن رشیدی با همین موضوعات پخش شد.

در پایان این نشست اعضا سوالات نجومی‌خود را مطرح ساخته و با نحوه عضویت در کارگاه‌های تخصصی بر خط نجوم و هم‌چنین چگونگی فعالیت در این انجمن تخصصی  آشنا شدند.

این نشست مجازی شامگاه روز دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ با حضور مدیرکل، جمعی از کارشناسان، مسوولان، مربیان و اعضای علاقه‌مند انجمن علمی نجوم کانون البرز برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =