فعالیت‌های کانون استان اردبیل در فصل بهار سال۱۴۰۰ متمرکز در بستر مجازی و برخط

در پی تداوم محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان اردبیل، در فصل بهار سال۱۴۰۰ عمده فعالیت‌های این نهاد در بستر مجازی و برخط متمرکز خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، زعفر احدزاده مدیرکل کانون استان بابیان اینکه ثبت‌نام کارگاه‌های فصل بهار از ۱۱ اسفندماه سال جاری آغازشده و تا ۲۱ اسفند در پایگاه کانون به نشانی ardabil.kpf.ir  ادامه دارد، اظهار کرد: توسعه و تداوم فعالیت‌ها در بستر فضای مجازی گام مهمی در راستای حفظ ارتباط با اعضا و ارایه‌ی خدمات در قالب کارگاه‌ها و آموزش‌های تعریف‌شده است.

احدزاده تصریح کرد: کارگاه‌های مختلف فرهنگی هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان به‌صورت برخط در گروه‌های سنی مختلف تدارک دیده‌شده است که با حضور مربیان باتجربه‌ی کانون در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته برگزار خواهد شد.

نجوم، مهارت‌های خواندن، سلفژ و صداسازی، انواع کاردستی، فن‌بیان‌وسخنوری، صنایع‌دستی و هنرهای بومی، کاغذوتا، شعروقصه، طراحی و نقاشی، خوشنویسی، سفالگری، کلاژ، کارگاه‌های حال خوش زندگی شامل ۶ مهارت، بازیگری، پویانمایی، عروسک‌گردانی، عکاسی، داستان‌نویسی، نوشتن خلاق و شعرسرایی، خوانش متون، پرورش نگاه پژوهش‌گر و آموزش فلسفه برای کودکان، عنوان‌ کارگاه‌های فصل بهار است.

یادآوری می‌شود جدول زمان‌بندی و مشخصات کارگاه‌های آموزشی کودکان و نوجوانان به همراه اسامی مدرسان رشته‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی در پایگاه مجازی کانون استان اردبیل به نشانی ardabil.kpf.ir در دسترس قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =