برگزاری  ۶۶ کارگاه تخصصی برخط(آنلاین) فرهنگی هنری در بهار سال ۱۴۰۰

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری استان اردبیل از آغاز فعالیت ۶۶ کارگاه تخصصی برخط (آنلاین) فرهنگی هنری بهار۱۴۰۰، ویژه کودکان و نوجوانان خبر داد و گفت: این کارگاه‌ها نسبت به فصل گذشته نزدیک به ۷۳ درصد رشد داشته است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، داریوش علومی بابیان این مطلب اظهار کرد: این کارگاه‌ها، چهارمین مرحله از فعالیت‌های مجازی تخصصی است که از تابستان سال گذشته آغازشده و در بهار ۱۴۰۰ نیز با افزایش عناوین آن، تداوم‌یافته و به رشد ۷۳ درصدی رسیده است.

وی عنوان کارگاه‌ها را اعلام کرده و افزود: نوشتن خلاق، داستان‌نویسی، طراحی، نقاشی، خوشنویسی با قلم نی، شعر و قصه، کاردستی، سفال، کلاژ، پرورش نگاه پژوهشگر، خوشنویسی تحریری، فن بیان، کارگاه‌های حال خوش زندگی، چرم‌دوزی، نجوم، شعرسرایی خلاق، گلستان‌خوانی، کاغذ و تا(اوریگامی)، عکاسی، سرود و گام به گام تا اندیشه از آن جمله است.

معاون فرهنگی کانون استان با اشاره به شرایط کرونایی استان، تأکید کرد: مراقبت از کودکان و نوجوانان یک ضرورت است و فعالیت‌های برخط، بهترین فرصت را برای غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان فراهم می‌آورد.

شایان‌ذکر است، فعالیت‌های برخط کانون استان اردبیل از ۲۱ فروردین‌ماه امسال با حضور ۶۲۷ عضو در گروه‌های مختلف سنی آغازشده و  ۴۸ مربی با طرح درس و برنامه‌ریزی قبلی،  در زمینه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و علمی برای  مخاطبان خدمات تربیتی و آموزشی ارایه خواهند داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =