لزوم توجه و تشکیل فراکسیون کودک و نوجوان در مجلس  شورای اسلامی

در نشست مشترک مدیر کل کانون استان اصفهان و نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی بر لزوم حمایت و توجه به حقوق کودکان و نوجوانان تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، سید محمد قلمکاریان در این دیدار ضمن اشاره به فعالیت های متنوع فرهنگی، ادبی، هنری و علمی کانون پرورش فکری گفت: قوه مققنه در تصویب قوانین حمایتی از کودکان و نوجوانان نقش بسزایی دارد.

وی افزود: تخصیص اعتبارات لازم برای این نهاد تخصصی در حوزه کودک و نوجوان و تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی کانون از اهم درخواست کارکنان پرورش فکری است. 

مدیر کل کانون استان اصفهان از راه اندازی مرکز فراگیر و سینمای تخصصی کودکان و نوجوانان کاشان درآینده نزدیک خبر داد و گفت‌: حمایت از کودکان و نوجوانان دارای معلولیت جسمی وحرکتی از برنامه های ویژه کانون استان اصفهان است.

سید جواد ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام آمادگی و همکاری با کانون پرورش فکری استان اصفهان گفت: لزوم توجه و حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان امری مهم و ضرورری است. 

وی فعالیت واحد های سیار روستایی کانون پرورش فکری را بسیار سازنده و مثبت ارزیابی کرد و افزود: با افزایش واحدهای سیار روستایی و همکاری دستگاه های متولی این امر، درراستای تحقق عدالت اجتماعی و بهره مندی برابری آموزشی گام های موثری در بلند مدت برداشته می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =