اعضای کانون در مسابقه نقاشی هیکاری ژاپن درخشیدند

اعضای هنرمند مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موفق به دریافت هفت نشان و سه دیپلم افتخار از بیست‌وهفتمین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان انجمن هیکاری کشور ژاپن شدند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مسابقه با موضوع «آزاد» در سال ۲۰۱۹ برگزار شد و از میان ۱۸هزار و ۵۹۳ اثر از ۷۳ کشور جهان ۱۰  کودک و نوجوان ایرانی برگزیده شدند.
بر اساس این خبر «تارا جعفری» عضو ۷ ساله کانون کرمانشاه موفق به دریافت لوح تقدیر و نشان طلایی مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان انجمن هیکاری کشور ژاپن شد.
بر همین اساس«سهیل ابوعلی» دیگر عضو ۶ ساله کانون از شهرستان بهبهان خوزستان لوح تقدیر  و نشان نقره‌ای این رویداد هنری را از آن خود کرد.

«تارا جعفری» از  کرمانشاه برنده نشان طلایی مسابقه بین‌المللی نقاشی هیکاری ژاپن

هم‌چنین «مهرسانا بیگ‌زاده» ۸ ساله از کرمانشاه، «امیرعلی متقی‌زاده» ۱۰ ساله از مرکز کانون گزبرخوار استان اصفهان، «هستی جهانبانی» ۱۱ ساله از اصلاندوز اردبیل، «سیران ملازاده» ۱۴ ساله از مهاباد آذربایجان غربی و زینب کیان‌نژاد ۱۴ ساله از لارستان فارس از مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان انجمن هیکاری کشور ژاپن لوح تقدیر و نشان برنزی دریافت کردند.
در عین‌حال سه دیپلم افتخار این مسابقه نیز به «ستایش غفاری» ۸ ساله از لاهیجان استان گیلان، «مهدی قربانی» ۹ ساله عضو کانون اسفراین خراسان شمالی و «فاطمه صدقی» ۱۳ ساله از شهرستان نقده در استان آذربایجان غربی رسید.         
یادآوری می‌شود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال ۵۵۱ اثر نقاشی اعضای خود در سراسر کشور، در بیست‌وهفتمین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان انجمن هیکاری کشور ژاپن شرکت کرد.

«سهیل ابوعلی» از شهرستان بهبهان خوزستان برنده نشان نقره‌ای مسابقه بین‌المللی نقاشی هیکاری ژاپن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =