دبیر جدید انجمن تخصصی سرود-نمایش کانون منصوب شد

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حکمی سیدمحمد تنکابنی را به عنوان دبیر جدید انجمن تخصصی سرود نمایش کانون منصوب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محمدرضا زمردیان در حکم سیدمحمد تنکابنی که از آهنگ‌سازان، نوازندگان و مدرسان موسیقی دانشگاه است، بر اهمیت سرود–نمایش به عنوان یکی از هنرهای گروهی فاخر که پیشینه‌ی چندین ساله در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دارد، تاکید کرده است.
معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این حکم ایجاد بستری مناسب برای ارتباط موثر فرهنگی با نسل جدید، ایجاد زمینه‌ی مشارکت، تعامل، دوستی، همدلی و تمرین فعالیت‌های جمعی در میان کودکان و نوجوانان، ترویج سرود-نمایش به عنوان هنری گروهی و امیدآفرین در مراکز کانون و شناسایی، جذب و پرورش استعدادهای اعضا و مربیان کانون را از وظایف مهم دبیر جدید انجمن تخصصی سرود نمایش کانون دانسته است.
زمینه‌سازی برای تولید ترانه و موسیقی‌های فاخر در حوزه کودک و نوجوان برای مخاطبان در گروه‌های سنی مختلف با تأکید بر هویت ملی، نشاط عمومی و پرورش خلاقیت و ذهن و آموزش‌های تخصصی و کاربردی سرود در سطوح مختلف مقدماتی تا حرفه‌ای میان اعضای انجمن از دیگر موارد مورد تاکید معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوده است.
پیش از این و از آغاز فعالیت انجمن تخصصی سرود-نمایش کانون، سهیل مطیعا از مربیان کانون، دبیر انجمن سرود-نمایش کانون بود. این انجمن با ریاست بهرام دهقانیار، از آهنگ‌سازان به‌نام کشور فعالیت می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =