دانش‌آموزان زاهدانی با فعالیت‌های کانون و مرکز تخصصی شاهنامه‌خوانی آشنا شدند

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با استفاده از ظرفیت نرم‌افزار ارتباطی شاد مرکز تخصصی شاهنامه‌خوانی و بخشی از فعالیت‌های مراکز فرهنگی‌هنری را برای دانش‌آموزان زاهدانی به صورت زنده معرفی کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، دانش‌آموزان مدرسه والفجر ۲ زاهدان در یک برنامه‌ی زنده‌ی مجازی از مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک زاهدان و مرکز تخصصی شاهنامه‌خوانی بازدید کردند.

در این بازدید مجازی، که با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و آموزش و پرورش ناحیه دو زاهدان انجام شد، دانش‌آموزان این مدرسه ابتدا با بخشی از فعالیت‌های کانون آشنا شدند و سپس در خصوص چگونگی برگزاری کلاس‌ها به صورت مجازی اطلاعاتی کسب کردند.

کارگاه‌های برخط کانون و چگونگی ثبت‌نام در آنها بخش دیگری از معرفی فعالیت‌های کانون بود که توسط مربیان مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک زاهدان صورت گرفت.

در ادامه دانش‌آموزان در کارگاه مجازی نقاشی شرکت کردند و با برخی از تکنیک‌های این هنر آشنا شدند که در این بخش تعدادی از اعضا نیز، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، حضور داشتند.

بخش پایانی این بازدید در مرکز تخصصی شاهنامه‌خوانی گذشت که در این قسمت نیز دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان پس از دیدن بخش‌های گوناگون این مرکز، با شاه‌نامه و هنر شاهنامه‌خوانی آشنا شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =