کودکان سیاهکلی به‌پاس مدافعان حرم و سلامت نهال‌کاشتند

مربیان و اعضای کانون پرورش فکری شهرستان سیاهکل به‌پاس مدافعان حرم و جهادگران عرصه‌ی سلامت نهال‌کاشتند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، این حرکت فرهنگی باعنوان «کودکان و میدان زیبای شهرمن» و در راستای آموزش مهارت‌های زندگی و حقوق شهروندی به کودکان و نوجوانان صورت‌گرفت.

این ویژه‌برنامه هم‌چنین، همراهی فرماندار و تنی چند از مسوولان این شهرستان را به‌دنبال‌داشت و طی آن کودکان و نوجوانان عضو مرکز فرهنگی هنری سیاهکل نسبت به کاشت نهال در میدانی که مزین به نام نامی شهدای مدافعان حرم و سلامت است، اقدام‌کردند.

برهمین‌اساس، آینده‌سازان ایران اسلامی با هدف تمرین مهارت‌های زندگی و صیانت از حقوق شهروندی، عهده‌دار نگهداری و بالندگی این نهال‌ها خواهندبود و طی حرکتی فرآیندمحور در جهت نهادینه‌سازی این فرهنگ درجامعه تلاش‌خواهندکرد.

برپایه ‌این گزارش، بازدید رحمت‌حیدری‌نژاد، فرماندار و جمعی از مسوولان شهرستانی از کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان سیاهکل و قدردانی از تلاش‌های این مجموعه در ارایه‌ی خدمات حضوری و مجازی به‌مخاطبان، ازدیگر برنامه‌های این روز به‌شمارمی‌رفت.

حضور فرماندار و جمعی از مسوولان در کانون پرورش فکری سیاهکل

شایان‌ذکراست، طی روزهای منتهی به بهار سال ۱۴۰۰، لوگوی کانون با بهره‌گیری از گل‌های بهاری زینب‌بخش میدان شهدای مدافع‌حرم و سلامت شهرستان و پیام‌آور صلح، دوستی و شادی به شهروندان سیاهکلی خواهدبود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =