نشست پایان سال «انجمن شاعران نوجوان» کانون برگزار شد

نشست پایانی شورای سیاست‌گذاری «انجمن شاعران نوجوان» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز ۲۳ اسفند ۹۹ برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نشست با حضور محمدسعید میرزایی شاعر و دبیر انجمن شاعران نوجوان کانون پرورش فکری، مهرنوش قربانعلی، محمدعلی مقیمی، حسین تولایی و انسیه موسویان همگی شاعر و عضو شورای سیاست‌گذاری انجمن شاعران نوجوان کانون برپا شد.
در این نشست ابتدا گزارشی از اقدام‌ها و برنامه‌های انجمن در سال ۹۹ ارایه شد و پس از آسیب‌شناسی و بررسی برنامه‌ها، پیشنهادهایی برای رفع آسیب‌ها و نقاط ضعف آن مطرح شد.
بر همین اساس در ادامه، اعضای انجمن در خصوص برگزاری نشست زنده شعرخوانی در روزهای نوروز ۱۴۰۰ گفت‌وگو و پیشنهادهای خود را مطرح کردند. 
بحث و گفت‌وگو در باره تألیف کتاب کار شعر و دعوت از مولف کتاب برای حضور در جلسه آینده شورا، از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.


گفت‌وگو درباره یکپارچه‌ شدن عملکرد انجمن‌ها به لحاظ محتوایی و تخصصی، چگونگی برگزاری نشست‌های انجمن در سایت kpr.ir، تهیه جزوه‌های کوچک آموزشی در زمینه‌ی مباحث شعری برای انجمن‌ها برای تقویت اعضا، برگزاری نشست‌های تخصصی ملی به شکل فصلی از سوی شاخه مرکزی انجمن در ستاد، شناسایی اعضای نخبه انجمن‌های شاعران نوجوان کشور و برنامه‌ریزی برای پرورش استعدادهای درخشان این انجمن از طریق ارتباط مستمر با استادان از دیگر محورهای موضوعی این جلسه بود. 
در پایان، اعضای شورای سیاست‌گذاری «انجمن شاعران نوجوان» کانون طرح‌ها و برنامه‌های پیشنهادی خود را برای سال ۱۴۰۰ ارایه کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =