ویژه‌برنامه‌ی «هم‌چون پدر مهربان» در کانون آرادان

ویژه‌برنامه‌ی «هم‌چون پدر مهربان» هم‌راه با آیین تجلیل از اعضای کودک و نوجوان مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آرادان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، فروهر معدنی معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان از برگزاری ویژه‌برنامه‌ی «هم‌چون پدر مهربان» با رویکرد گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی شهید قاسم سلیمانی در آخرین چهارشنبه سال ۱۳۹۹ در مرکز فرهنگی‌هنری کانون آرادان خبر داد و گفت: در این ویژه‌برنامه که ۳۰ عضو و والدین و جمعی از مسئولان شهرستانی حضور داشتند از ۱۱ عضو کودک و نوجوان خالق آثار فراخوان «هم‌چون پدر مهربان»، شش عضو فعال در فعالیت‌های فرهنگی مجازی و دو عضو فعال مکاتبه‌ای مرکز آفرینش‌های ادبی تجلیل شد.

نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون استان سمنان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی سردار سلیمانی و تبریک سال‌روز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، رمز ماندگاری و مانایی سردار سلیمانی را اخلاص و تقوای وی در کارها برشمرد.

خدابخشی در ادامه‌ی سخنانش، یادآوری خاطرات سردار سلیمانی را دل‌انگیز و با اهمیت دانست و خطاب به کودکان و نوجوانان گفت: همه‌ی شما می‌توانید به شرط اخلاص در عمل و گفتار، یک قاسم سلیمانی باشید.

وی هم‌چنین با تأکید بر اهمیت خدمت به کودکان و نوجوانان و پرورش استعدادهای بالقوه آن‌ها به‌ویژه در مناطق محروم و دوردست، آن را افتخاری برای کانون و خود دانست.

حجت‌الاسلام و المسلمین شریفی‌نیا امام جمعه آرادان ضمن قدردانی از تلاش مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان و تبریک اعیاد شعبانیه، یادآوری خاطرات سردار سلیمانی را دلیل حال خوب و معنوی دانست و اخلاص و تقوای در عمل را از ویژگی‌های بارز سردار، عنوان و اظهار کرد: اخلاص و تقوا عاملی بود که باعث شد خداوند مهر و مودت آنان را در دل دیگران قرار دهد همان‌گونه که در مراسم تشییع و تجلیل او همه‌ی مردم شرکت داشتند.

خطیب نماز جمعه آرادان در ادامه افزود: هرچه به اسوه‌ها نزدیک شویم خودمان رشد می‌کنیم و نام حضرت امام حسین(ع)، انقلاب را حفظ می‌کند.

گفتنی است؛ پخش کلیپ و دکلمه‌خوانی عضو از دیگر برنامه‌های این روز بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =