کد خبر: 304388
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳
برگزیدگان اولین رویداد هنری استقبال از نوروز معرفی شدند

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان برگزیدگان اولین رویداد هنری استقبال از نوروز را معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، برگزیدگان اولین رویداد هنری استقبال از نوروز با موضوع ساخت ماسک عمو نوروز از سوی انجمن هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان معرفی شدند.

در گروه سنی بالای 4 سال (نوباوه)، جانان زمانی و مطهره ایوبی عضو مجازی کانون خوزستان اهواز، کوثر زمانی از استان چهار محال و بختیاری و حسان رضایی مزارعی از شهرستان بهبهان استان خوزستان رتبه‌های برتر را به دست آوردند.

در گروه سنی بالای 7 سال (نوخوان)، مهدی لطفی از شهرستان اندیمشک استان خوزستان، نوید سیفی شهرستان باغ‌ملک استان خوزستان و فرنیا کسایی از استان چهار محال و بختیاری رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

پوریا غانمی، سیده نیوشا حسینی و درسا برون به ترتیب از شهرستان‌های آبادان، اهواز و باغ‌ملک استان خوزستان نفرات برتر گروه سنی بالای 9 سال (نونهال) شدند.

سید احمد موسوی شرقی از خرمشهر، زهرا صالحی از باغ‌ملک و فاطمه زکی زاده از اهواز رتبه‌های برتر گروه سنی بالای 12 سال (نونگاه) را به خود اختصاص دادند.

در گروه سنی بالای 15 سال (نوجوان) نیز ستایش و مریم یزدانی هر دو از استان خوزستان، ارنیکا خانی، جعفر زلفی پور، فاطمه حیدری و نرجس عالی پور همگی از استان چهار محال و بختیاری از سوی هیئت‌داوران این رویداد هنری به‌عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

در بخش مربیان نیز لیلا صوباتی، هاشمیه طبیشی، دریا زیرک قشقایی و زهره فرازمند مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان رتبه‌های برتر را از آن خود کردند.

بر اساس این گزارش، بنا بر اعلام انجمن هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در اولین رویداد هنری استقبال از نوروز که با موضوع ساخت ماسک عمو نوروز برگزار شد؛ ۱۲۰ اثر از شهرها و استان‌های مختلف کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند.

فراخوان این رویداد هنری در اوایل اسفندماه ۱۳۹۹ با هدف ارزش نهادن به سنت‌های کهن و دیرینه، رفتن به پیشواز فصل زیبای بهار، استفاده از شیوه‌های خلاق بر اساس مشخصه‌های ظاهری که در فرهنگ و آداب و ‌رسوم اقوام مختلف منتشر شد.

داوری اولین رویداد هنری استقبال از نوروز را مریم فهیم پور کارشناس هنرهای نمایشی و زهرا شوشتری مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان به عهده داشتند.

گفتنی است: علاقه‌مندان می‌توانند جهت مشاهده آثار شرکت داده شده در این رویداد هنری در قالب نمایشگاه مجازی به سایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان به آدرس khz.kpf.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =