کد خبر: 304500
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴
بازدید 38
اولین گردهمایی و نشست هم‌اندیشی کانون بوشهر در سال ۱۴۰۰

اولین نشست هم‌اندیشی و گردهمایی مربیان مسئول مراکز در سال ۱۴۰۰ که به دلیل شرایط خاص شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی صبح روز یک‌شنبه ۲۱ فروردین ماه با حضور مدیر کل، کارشناسان اداره کل و مربیان مسئول مراکز مختلف استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، اولین نشست هم‌اندیشی و گردهمایی مربیان مسئول مراکز در سال ۱۴۰۰ برگزار شد. این مراسم که به دلیل شرایط خاص شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد، صبح روز یک‌شنبه ۲۱ فروردین ماه با حضور مدیر کل، کارشناسان اداره کل و مربیان مسئول مراکز مختلف استان بوشهر تشکیل شد.

در این نشست سمیه رسولی مدیرکل کانون پرورش فکری استان بوشهر ضمن تبریک سال جدید و ابراز امیدواری برای فعالیت‌های بهتر و بیشتر فرهنگی از زحمات و تلاش‌های کلیه مربیان و همکاران کانون استان تقدیر و تشکر کرد.

وی با ابراز خوشحالی از موفقیت‌های به دست آمده در سال گذشته، استفاده از خردجمعی ، هم‌افزایی و هم‌فکری، همکاری و تعامل فزاینده، برنامه‌ریزی و عملگرایی، را از دلایل موفقیت کانون در سال گذشته برشمرد و گفت در سال جدید نیز هم شرایط و بستر مناسب آموزش دیدن و رشد را برای کودکان و نوجوانان استان بوشهر فراهم خواهیم آورد و برای حال خوش کودکان استانمان تلاش خواهیم کرد.

در این نشست کارشناسان به بررسی و بیان مسائل مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، آموزش، اداری و... پرداختند و مسئولین مراکز نیز تک به تک به موارد و موضوعات مختلف اشاره کرده و گفتگو نمودند.

در این نشست همچنین بررسی شیوه نامه بیست و سومین جشنواره قصه گویی، برگزاری انجمن‌ها در سال جدید و بررسی وضعیت کارگاه‌های عمومی و تخصصی فصل بهار مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =