نخستین گردهمایی مدیرکل و همکاران کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان برگزار شد

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: «شناخت مربیان از نوع فعالیت و آگاهی خانواده‌ها نسبت کانون» رمز جذب و پایدارسازی اعضا در جهت پرورش استعدادهای آنان است

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، نخستین گردهمایی مدیرکل و همکاران کانون استان به صورت مجازی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مدیرکل کانون استان ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی برای همکاران، در تداوم روزهای دشوار کرونایی و با قدردانی از تلاش‌های همه‌جانبه‌ی کادر درمان و مسئولان گفت: می‌توان با رعایت کردن قواعد مبارزه با این بیماری و یاری رساندن به دیگران، در عبور از این شرایط سخت مشارکت کنیم.

معصومه هادی در ادامه‌ی سخنان خود و در بیان اولویت‌های کاری، « انجام فعالیت‌ها در سامانه» را نخستین برنامه‌ی کاری همکاران دانست و از فراهم شدن زیرساخت‌ها برای این کار خبر داد.

وی سپس با اشاره به فعالیت‌ها و کارگاه‌های برخط، از روند صعودی توفیق در برگزاری این کارگاه‌ها خبر داد و گفت: شناخت مربیان از نوع و جنس فعالیت در کنار آگاهی‌بخشی به خانواده‌ها، دو عامل مهمی هستند که علاوه بر جذب و و پایدارسازی اعضا، زمینه را برای پرورش استعدادهای آینده‌سازان کشور آماده می‌کنند.

هادی در پایان سخنان خود مراقبت و نگهداری از مراکز و رعایت مصرف منابع انرژی را دو وظیفه‌ی شرعی و اخلاقی همکاران دانست و از آنان خواست در گسترش این فرهنگ کوشا باشند.

گفتنی است پس از سخنان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کارشناسان حوزه‌های گوناگون در خصوص برنامه‌ریزی‌ها، شیوه‌نامه‌ها و مسایل کانون در سال جاری با همکاران در سراسر استان گفت‌وگو کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =