برنامه‌ریزی و تعیین اولویت‌ها در مراکز فرهنگی‌هنری سیستان و بلوچستان

همکاران در گردهمایی فصلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در خصوص برنامه‌ریزی و تعیین اولویت‌های مراکز بحث و تبادل نظر کردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، تعیین اولویت‌ها و مسایل جاری مراکز کانون استان در گردهمایی مجازی همکاران مورد بررسی قرار گرفت.

با توجه به برگزاری نخستین گردهمایی همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در سال 1400، در بخشی از این نشست، کارشناس- مسئول فرهنگی، هنری و ادبی کانون استان در خصوص اهمیت نیازسنجی و برنامه‌ریزی، با توجه به دستورالعمل‌های دریافتی و براساس آخرین تغییرات فعالیت‌های عمومی و تخصصی مجازی، نکاتی را به همکاران یادآوری کرد.

در ادامه مهتاب سارونی در خصوص ثبت فعالیت‌های مربیان و مسئولان مراکز در سامانه‌ی ریپورت، در زمان‌های تعیین شده و بررسی و تایید آن، از سوی همکاران، تاکید کرد.

آغاز برنامه‌ریزی برای کارگاه‌های مجازی فصل تابستان، براساس نیازهای کودکان و نوجوانان هر منطقه از استان و دیگر مسایل جاری مراکز، از جمله بحث‌هایی بود که کارشناس- مسئول کانون استان به آن اشاره کرد و در ادامه به پرسش‌های همکاران در این خصوص پاسخ گفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =