اولین گردهمایی فصلی مربیان مراکز فرهنگی هنری استان در سال ۱۴۰۰

اولین گردهمایی فصلی مربیان مراکز فرهنگی هنری استان در سال ۱۴۰۰ با حضور مسئول،مربیان فرهنگی،ادبی،هنری و مربیان کتابخانه های سیار و پستی در روز شنبه برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری  اولین گردهمایی فصلی مربیان مراکز هنری  با حضور مسئول،مربیان فرهنگی،ادبی،هنری و مربیان کتابخانه های سیار و پستی در روز شنبه به صورت مجازی برگزار گردید .

 در ابتدای جلسه  فرزاد رحیمی مدیرکل کانون گفت همزمان با شیوع بیماری کرونا در سطح کشور تمامی فعالیتهای کانون در فضای مجازی برگزار میشود وی نیز با بیان کسب رتبه اول کانون در جشنواره شهید رجایی که اولین بار در استان اتفاق افتاد از تک تک مسئولین و مربیان بخاطر تلاش در برگزاری هرچه بهتر کارگاه ها در بستر مجازی تشکر نمود .

در ادامه حجت الله آسمند معاون اداری مالی  با نوید   افزایش حقوق و مزایای کارمندان قراردادی  در سال جدید مواردی در خصوص بیمه تکمیلی،اعلام مرخصی کارکنان بیان کرد و جهت تامین اعتبار مراکز در سال ۱۴۰۰ ابراز امیدواری کرد.

محمد مردانی مدیرکانون زبان استان گفت  کانون زبان در دوره بهار ۱۴۰۰که آخرین بهار قرن  می باشد با جذب نزدیک به ۴۰۰۰ نفر زبان آموز کار خود را با ۵۳ مدرس فعال و۱۲ کارمند آغاز نموده است وی در ادامه اشاره نمود همزمان  با شیوع کرونا کلیه کلاسهای کانون زبان در بستر آنلاین برگزار گردید که در بهار با جذب بیش از ۴۰۰۰ زبان آموز نسبت به بهار سال قبل رشد ۴۰۰ درصدی داشته که این رشد مدیون تلاش بی وقفه و دلسوزانه ی کارکنان و مدرسان کانون زبان می باشد.

روح الله واحد مسئول حراست نکاتی در خصوص حفاظت و حراست بیان کرد و تایید بر رعایت نکات ابلاغی در کلاسهای آنلاین داشتند.

زهرا بابادی معاون فرهنگی  با بیان اینکه در دوره بهار تعداد ۱۷ کارگاه برخط برگزار گردید اعلام نمود از اسفند  سال پیش کلیه ی مراکز به اینترنت و دوربین مجهز گردیده است که امید آن است از دوره تابستان کلیه کارگاه های تخصصی در مراکز برگزار گردد و از بار مشکلات ایاب و ذهاب مربیان کاسته گردد.

در ادامه مژگان کاووسی دبیر انجمن قصه گویی  از نحوه ی ارسال آثار و فعال بودن  این انجمن در روز های دوشنبه و پنجشنبه جهت پاسخگویی به سوالات اشاره کرد و بر مشارکت همه مراکز در جشنواره با حضور حداقل ۲۰نفر تایید نمود.

شایان ذکر است حبیب نجفی کارشناس هنری،معصومه مهری کارشناس آفرینش های ادبی و فاطمه صالحی کارشناس فرهنگی نکاتی را جهت بهبود عملکرد مربیان و کلاسهای آنلاین بیان کردند

در پایان فرزاد رحیمی به جشنواره قصه گویی ،فعال نمودن اعضای ارشد در  انجمن ها ،برنامه ریزی مراکز جهت  فعالیت  نمودن در متون کهن ،آمادگی برگزاری کارگاههای در قالب کلاسهای ویژه در کنار کارگاههای تخصصی و عمومی اشاره کرد و لوح تقدیری که از طرف ستاد مرکزی برای کارشناس فناوری استان ارسال گردیده بود توسط مدیر کل به الهه محقق کارشناس فناوری ابلاغ گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =