اولین جلسه انجمن نویسندگان نوجوان کانون استان کرمانشاه در سال ۱۴۰۰ برگزار شد

اولین جلسه انجمن نویسندگان نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان(قاصدک) با حضور «فرزانه رحمانی»، نویسنده و پژوهشگر حوزه ادبیات کودک و نوجوان در عصر روز دوشنبه، سی‌ام فروردین ۱۴۰۰ برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، اولین جلسه انجمن نویسندگان نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان(قاصدک) با حضور «فرزانه رحمانی»، نویسنده و پژوهشگر حوزه ادبیات کودک و نوجوان برگزار شد.

بر همین اساس، این برنامه که در عصر روز دوشنبه، سی‌ام فروردین ۱۴۰۰ و در بستر فضای مجازی به اجرا در آمد، به نقد و بررسی آثار اعضا توسط مهمان برنامه پرداخته شد.

فرزانه رحمانی، در این برنامه، پیشرفت و رشد اعضای نویسنده انجمن نویسندگان کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در زمینه داستان‌نویسی را کاملا مشهود دانست.

رحمانی همچنین، توانمندی اعضا در نقد دقیق و موشکافانه آثار ادبی قدردانی و نقد اخلاق‌مدارانه همراه با ادب و احترام آنان را مورد تحسین قرار داد.

او این اتفاق خوب را حاصل تلاش و پیگیری کارشناسان و مربیان کانون استان کرمانشاه عنوان کرد و افزود: مداومت در مطالعه، همراهی مربیان خوب، شرکت در جلسه‌های انجمن نویسندگان، و ... در رشد و پرورش نوجوانان علاقه‌مند به هنر نویسندگی بسیار موثر است.

با شیوع بیماری کروناویروس در طی سال‌های اخیر، انجمن‌های مختلف مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با استقبال اعضا، مربیان و علاقه‌مندان در فضای مجازی پیگیری و برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =