کد خبر: 304714
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
پیام‌رسان داخلی کانون به‌صورت رسمی افتتاح شد

پیام‌رسان داخلی و نرم‌افزار کاربردی کارکنان و اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صورت رسمی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، کانون با راه‌اندازی این پیام‌رسان فضایی را برای تبادل اطلاعات رسمی و سازمانی بین کارکنان و اعضای مراکز خود فراهم کرده است.

این نرم‌افزار کاربردی ارتباطات درون سازمانی کارکنان و مدیران کانون را با یک‌دیگر سرعت بخشیده و فضایی را برای ارتباط اعضای کودک و نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون با یک‌دیگر و مربیان کانون فراهم کرده است.

مخاطب اصلی این پیام‌رسان را تمامی کارکنان و مربیان کانون شامل نیروهای رسمی، پیمانی، قراردادی، پاره‌وقت و شرکتی و اعضای کودک و نوجوان کانون تشکیل می‌دهد.

پیام‌رسان کانون دارای امکاناتی مانند تبادل پیام‌های شخصی دو طرفه و گروهی، ساخت اتاق گفت‌وگو، ساخت کانال، امکان ساخت ربات برای استفاده‌های مشخص و تعریف شده، برقراری چت‌های تصویری و ویدئو کنفرانس، ارسال پیام به صورت متن، صوت و تصویر، انتشار ویدئو، ارایه دسترسی به کاربران بر اساس سلسله مراتب اداری، مدیریت کاربران و دادن نقش‌های مختلف به آن‌ها و برچسب‌گذاری و جست‌وجو در پیام‌هاست.

کاربرد دیگر این برنامه ایجاد فضا برای بیان و ارایه پیشنهاها، انتقادها و شکایت‌ها در فضای عمومی گروه یا به صورت اختصاصی و مستقیم برای واحدها، معاونان، مدیران ارشد سازمان و مدیرعامل کانون است.

امکان گزارش‌گیری از فعالیت‌ها، آموزش‌ها و پیام‌ها برای مسئولان و کارشناسان کانون یکی از ویژگی‌های برجسته این پیام‌رسان است که می‌تواند در طراحی و برنامه‌ریزی‌های آینده فعالیت‌ها به کانون کمک کند.

صفحه ورود به این برنامه برای کاربران وب و گوشی‌های دارای نرم‌افزار ios در نشانی web.kpf.ir قابل دسترسی است و دارندگان گوشی‌های اندرویدی نیز می‌توانند این برنامه را از طریق نشانی kpf.ir/app ذخیره‌سازی و نصب کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =