کد خبر: 304755
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
بازدید 209
 برگزاری ویژه برنامه «میلاد کریم اهل بیت» در مرکز مجتمع کانون کرج

مربیان مرکز مجتمع کانون کرج ویژه برنامه گرامی‌داشت میلاد امام حسن مجتبی(ع) را به صورت مجازی اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، طاهره سادات سجادی، مربی مسوول این مرکز ضمن اعلام این خبر گفت  ما در مرکز مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز همیشه به مناسبت‌ها نگاه ویژه داشته و برنامه‌های درخور و شایسته‌ای را در قالب مراسم‌های حضوری برای اعضای کودک و نوجوان برگزار می‌کردیم .

وی ادامه داد اما  از حدود  یک سال و نیم گذشته  با توجه به شرایط شیوع کرونا و عدم امکان حضور مخاطبان در مراکز برنامه‌ها را در فضای مجازی مدارس و هم‌چنین کانون مجازی اجرا می‌کنیم .

سجادی در خصوص اجرای ویژه برنامه ولادت کریم اهل بیت هم گفت با توجه به هفته تعلیم و تربیت و لزوم معرفی معصومان به عنوان الگوهای اصلح به کودکان و نوجوانان و با توجه به ایام ولادت امام حسن مجتبی (ع) با حضور ۲۵۰ نفز دانش آموز پایه‌های سوم تا ششم مدرسه شهید اسد آبادی برنامه‌های ویژه‌ای را  صبح روز سه‌شنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ در شبکه مجازی مدرسه اجرا کردیم.

معرفی وقایع و شخصیت، تجلیل از مقام معلم و اجرای مسابقه،  پخش نماهنگ‌های شاد وقصه‌گویی با موضوع «بخشندگی» و معرفی شهر شیراز با توجه به قرار داشتن در ماه اردیبهشت از ویژه برنامه‌های اجرایی در این نشست بود .

گفتنی است سایر مراکز کانون البرز  نیز ویژه برنامه‌هایی را برای اعضا و دانش‌آموزان  به صورت مجازی اجرا می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =