کد خبر: 304845
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
کانون استان کرمانشاه دستگاه برتر فرهنگ اقامه نماز شد

از سوی ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه؛ اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، به عنوان دستگاه برتر اقامه نماز در سال ۱۳۹۹معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، طی ارزیابی فعالیت های مربوط به اقامه نماز در دستگاه‌های اداری استان کرمانشاه، اداره کل کانون پرورش فکری این استان به عنوان دستگاه برتر در این زمینه مورد قدردانی قرار گرفت.

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: با توجه به برگزاری مراسم مختلف دینی و مذهبی در این اداره کل و توجه ویژه در اهتمام برای ادای فریضه نماز جماعت از سوی همکاران، ستاد اقامه نماز استان در ارزیابی فعالیت‌های مربوط به اقامه نماز، از این اداره کل در جهت اجرای مطلوب برنامه‌های ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در سال ۱۳۹۹، تجلیل کرد.

این لوح بر اساس ارزیابی هیات داوران ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه از برنامه‌ها و فعالیت‌های اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه صادر شده است.

اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در چندسال متوالی توانسته است موفق به دریافت عنوان دستگاه برتر اقامه نماز در استان کرمانشاه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =