"قصه های ٩٠ثانیه ای" موضوع نشست برخط قصه گویی کانون کهگیلویه و بویراحمد

انجمن قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با برگزاری نشست برخط قصه گویی زمینه را برای حضور پرشور علاقه مندان به هنرقصه گویی در بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی فراهم می کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، صادق کیانی‌مقدم کارشناس قصه‌گویی در این نشست مجازی ضمن پرهیز از خاطره گویی به خلاقیت و استفاده از شیوه های نو و جذاب در قصه گویی اشاره کرد و گفت: قصه‌گو در فیلم کوتاه ٩٠ ثانیه ای باید به عنوان راوی در فرازهایی کوتاه در فیلم حضور داشته باشد.

وی افزود : در قصه‌های ٩۰ ثانیه‌ای علاوه بر قصه‌گو به عنوان یکی از مولفه‌های اجرای قصه، ابزاری مانند تصاویری در قالب نقاشی، عکس، انیمیشن، و فیلم درراستای موضوع و محتوای قصه اجرایی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مسئول کمیته‌ی قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای جشنواره قصه‌گویی به شاخص‌ها و معیارهای داوری قصه های ٩٠ ثانیه ای در بیست وسومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی اشاره کرد و گفت: کسی که بتواند در زمان ٩٠ ثانیه، قصه‌ای را با تمام مولفه‌ها همچون مقدمه، موخره، سیر داستان، حوادث و گره افکنی روایت کند، هنر بزرگی انجام داده است.

لازم به ذکر است سلسله نشست‌های قصه‌گویی کانون پرورش فکری استان کهگیلویه و بویراحمد درراستای بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی ویژه مربیان، اعضای انجمن قصه‌گویی و علاقه مندان به هنر قصه گویی برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =