کد خبر: 305028
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
بازدید 112
 دومین جشنواره مجازی «روز قدس، میراث ماندگار» تا عید فطر تمدید شد

ارسال آثار به دومین جشنواره مجازی «روز قدس، میراث ماندگار» تا عید سعید فطر تمدید شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، فراخوان دومین جشنواره مجازی «روز قدس، میراث ماندگار» ۶ تا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ در سه بخش مسابقه کتاب‌خوانی، پرسش مقاومت و مسابقه لب‌زنی(دابسمش) برای علاقه‌مندان کرمانی اعلام شده بود که به دلیل استقبال علاقه‌مندان ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ برای شرکت‌کنندگان از سراسر کشور تمدید شد.

بنابر این خبر، علاقه‌مندان نونهال و نونگاه( ۹ تا ۱۵ سال) مسابقه کتاب‌خوانی می‌توانند با مطالعه کتاب «قندیل کوچک» نوشته غسان کنفانی و ترجمه غلامرضا امامی روز ۲۳ اردیبهشت به نشانی https://kerman.kpf.ir/Competition مراجعه کنند و با پاسخ‌گویی به سوالات چهارگزینه‌ای در این مسابقه شرکت کنند.

این در حالی است که، کتاب «قندیل کوچک» در همه مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موجود و برای اعضای کتاب‌خانه‌ها قابل امانت می‌باشد. همچنین نسخه پی ‌دی‌اف کتاب را هم می‌توان از سایت طاقچه با قیمت ۱۲۰۰ تومان خریداری کرد.

بر همین اساس، دانش‌آموزان علاقه‌مند به شرکت در بخش «پرسش مقاومت» هم می‌توانند جمله «من مدافع کودک فلسطینی هستم چون...» را در یک پاراگراف ادامه دهند و در نرم‌افزار شاد در قسمت تعریف شده و یا به شماره ۰۹۳۷۰۲۹۷۰۸۶ ارسال کنند.

همچنین سه آهنگ «می‌کُشیم» با صدای حامد زمانی، «یه مسجد وسط دو تا مثلث اسیره» با صدای امیر تاجیک و «قاسم هنوز زنده است» با صدای رضا صنعتگر برای بخش دابسمش این جشنواره انتخاب شدند و علاقه‌مندان از هر گروه سنی می‌توانند فیلم‌های لب‌زنی‌شان با یکی از این آهنگ‌ها را به شماره ۰۹۳۷۰۲۹۷۰۸۶ در نرم‌افزار ایتا یا واتس‌اپ ارسال کنند.

دومین جشنواره مجازی روز قدس میراث ماندگار به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره‌کل آموزش و پرورش، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری استان کرمان و به مناسبت روز قدس با اهدای جوایز نفیس برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =