کد خبر: 305091
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹
چهره ماندگار علمی و هنری اصفهان در یادها باقی خواهد ماند

سید محمد قلمکاریان مدیرکل کانون پرورش فکری استان اصفهان در پیامی درگدشت دکتر حسین یقینی استاد پیشکسوت و چهره ماندگار علمی و هنری اصفهان را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، متن پیام سید محمد قلمکاریان به شرح زیر است:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

إِنَّ هَٰذَا الْقُرْآنَ یَهْدِی لِلَّتِی هِیَ أَقْوَمُ وَیُبَشِّرُ الْمُؤْمِنِینَ الَّذِینَ یَعْمَلُونَ الصَّالِحَاتِ أَنَّ لَهُمْ أَجْرًا کَبِیرًا

همانا این قرآن به استوارترین راه، هدایت می‌کند و به مؤمنانی که کارهای شایسته انجام می‌دهند، بشارت می‌دهد که برایشان پاداش بزرگی است.

کرونا بازهم کام همه ما را تلخ کرد و عزیزی دیگر را از ما گرفت. دکتر حسین یقینی، چهره ماندگار علمی و هنری اصفهان، نویسنده و هنرمند متعهد که سالها عمر خود را در راه تعلیم و تعلم گذراند و آثاری در زمینه هنر چوب و آیینه بری را به یادگار گذاشت.

مجموعه عکس های آثار تاریخی اصفهان، عشایر مرتبط با این دیار و مشاغل از یاد رفته اصفهان نیز از دیگر آثار برجامانده از این چهره ماندگار علمی و هنری است که مدارک و عکس های نفیس و گرانبهایی درباره تاریخ طب و داروسازی اصفهان را نباید از یاد برد.

 درگذشت دکتر یقینی چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیندولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.این ماتم جانگداز را به خانواده محترم تان صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات طلب می‌کنم. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =