کد خبر: 305391
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
مهلت شرکت در مسابقه بین‌المللی نقاشی اربعین تمدید شد

مهلت ارسال آثار نخستین مسابقه بین‌المللی نقاشی اربعین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان تا ١۰ شهریور ۱۴۰۰ تمدید شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، موضوع‌های فراخوان مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین در بخش کودکان «مراسم وآداب اربعین در محله و شهرمن»، «پرواز در آسمان مسیرسبز و روشن اربعین»، «خواب و رویای من در موکب ٣١٣» و «دوست من همراه من هم‌پای من» است.
همچنین در بخش نوجوانان «تصویرسازی احادیث»، ‌ «خطبه‌های و اشعار مرتبط با اربعین حسینی»، «مسیر سبز اربعین»، ‌ «روایت راهپیمایی اربعین» و «اتفاق‌ها و قرارهای موکب٣١٣»، «معنای شهادت»، «شهامت و ایثار»، ‌ «روایت عاشقی دلدادگی‌شهدای معاصر» و «خط سرخ شهادت» موضوع‌هایی است که علاقه‌مندان می‌توانند در مورد آن‌ها به خلق اثر بپردازند.
این فراخوان با هدف نشر و ترویج مفاهیم والای تربیتی، عهد با شهدا، تحکیم و نمایش پیوندهای عمیق از عاشورا تا ظهور منجی و ایجاد بستر مناسب برای بروز و شکوفایی استعدادهای هنری قشر آینده ساز جهان از سوی کانون استان اصفهان منتشر شده است.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در راستای اهمیت و توسعه روز افزون فرهنگ عاشورایی در میان کودکان ونوجوانان در رشته نقاشی علاقه‌مندان رابه چالش اربعینی  دعوت می‌کند تا باقلم‌های رنگی نقش عاشقی، ‌ارادت و دلدادگی را برصفحه‌ی تاریخ رقم بزنند.
کودکان و نوحوانان ۶ تا ۱۸ سال می‌توانند آثار خود را تا ١۰ شهریور ١۴٠٠  از طریق  بارگذاری در پرتال کانون اصفهان به نشانی  isfahan.kpf.ir در بخش مهرواره‌ها و پست الکترونیکی mahrvare arbaeen@jmail.com ارسال و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره  ٠٩٠١٩۶۶٩٢٠٢ تماس حاصل کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =