ارایه دومین سری از کتاب‌های کانون با تخفیف ویژه

هشت عنوان کتاب از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از روز ۲۵ خرداد با تخفیف ویژه در پایگاه فروش محصولات کانون به مخاطبان عرضه می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در آستانه فصل تابستان و به منظور پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان از روز ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ به مدت یک ماه ۳۲ عنوان کتاب (هر هفته هشت عنوان) با ۲۵درصد تخفیف در سایت فروش محصولات کانون به نشانی shop.kpf.ir برای علاقه‌مندان ارایه می‌شود.
بر همین اساس در این هفته، سه عنوان کتاب داستان کودک، دو عنوان کتاب شعر (یک عنوان کودک و یک عنوان نوجوان)، یک عنوان رمان نوجوان و دو عنوان داستان برای مخاطبان ۱۱ سال به بالا، عرضه می‌شود.
کتاب «شام سرد شد کوتی کوتی» نوشته فرهاد حسن‌زاده و تصویرگری هدا حدادی از مجموعه قصه‌های کوتی‌کوتی، «فیل کوچولو کجا خوابیدی؟» به نویسندگی میترا مسیحا و تصویرگری‌ سیدحسن موسوی و «یک جای خوب، یک خواب خوب!» به نویسندگی و تصویرگری سمانه قاسمی هر سه مناسب گروه سنی ۴ سال به بالا (نوباوه) از جمله این آثار به شمار می‌رود.
«من و خواب جنگل» سروده افسانه شعبان‌نژاد و تصویرگری اکبر نیکان‌پور برای مخاطبان ۷ سال به بالا (نوخوان) دیگر کتابی است که از ۲۵ خرداد با تخفیف در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.
همچنین کتاب «سوار بر باد» نوشته محمد رودگر و تصویرگری هاجر سلیمی‌نمین و «قصه گرگ» نوشته ویلیام مک‌کلیری، تصویرگری وارن چپل و ترجمه شهناز صاعلی هر دو مناسب کودکان و نوجوانان ۱۱ سال به بالا (نونگاه) با تخفیف ۲۵درصد ارایه خواهد شد.
در عین حال، کتاب «آوازهای سیب‌زمینی» سروده مهدی مردانی و تصویرگری نرگس دلاوری از مجموعه شعر نوجوان امروز و رمان «وقتی مژی گم شد» به نویسندگی حمیدرضا شاه‌آبادی و طراحی گرافیک و جلد پژمان رحیمی‌زاده از مجموعه رمان نوجوان امروز از دیگر آثاری است که مخاطبان می‌توانند آن را با تخفیف خریداری کنند.
یادآوری می‌شود اسامی کتاب‌هایی که در هفته‌های آینده با تخفیف در پایگاه فروش کانون به نشانی shop.kpf.ir در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد به مرور اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =