نشست صمیمانه مدیر کل کانون استان اصفهان با مربیان هنری ‌

مدیر کل کانون پرورش استان اصفهان نقش مربیان را در جذب اعضا، هماهنگی و ایجاد تعامل با خانواده ها، برپایی و نظارت بر کارگاههای برخط بسیار اساسی و تعیین کننده دانست.

به گزارشروابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان اصفهان، سید محمد قلمکاریان در این نشست زمان ثبت‌نام کارگاه‌های برخط تابستانی را از روز ۲۹ خرداد اعلام کرد و گفت: علاقه مندان می توانند با مراجعه به مرکز مجازی isfahan.kpf.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند و با همکاری خوب مربیان روند ثبت نام تا تاریخ ١٣ تیر ماه ادامه خواهد داشت. 

وی افزود: این کارگاه‌ها به دو صورت برخط (آنلاین) و بدون محدودیت زمان (آفلاین) از سوی مدرسان صاحب‌نام هر رشته ویژه گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا برگزار می شود و شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها علاوه بر دریافت گواهی شرکت، در صورت داشتن شرایط لازم جذب انجمن‌های کانون می‌شوند.

قلمکاریان ضمن قدردانی از زحمات مربیان هنری کانون در برگزاری کارگاه های برخط بهاری گفت: نقش مربیان در جذب اعضا، هماهنگی و ایجاد تعامل با خانواده ها، برپایی و نظارت بر کارگاههای برخط بسیار اساسی و تعیین کننده است.

شایان ذکر است در این نشست حضوری و مجازی مربیان هنری به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات سازنده خود در خصوص وضعیت کارگاه های برخط پرداختند و از سوی مدیر کل کانون پرورش فکری استان اصفهان با اهدای لوح تقدیر از زحمات آنان قدردانی شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =