نقد و بررسی رمان "زیبا صدایم کن" با حضور فرهاد حسن‌زاده

فرهاد حسن‌زاده نویسنده نام آشنای ادبیات کودک و نوجوان در جلسه مجازی نقد و بررسی رمان "زیبا صدایم کن" در جمع نویسندگان نوجوان استان حضور یافت

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در این نشست مجازی که اختصاص به نقد و بررسی رمان "زیبا صدایم کن" داشت، نوجوانان علاقه‌مند و منتخب استان به طرح دیدگاه‌های خود با نویسنده این رمان موفق پرداختند.

فرهاد حسن‌زاده در این نشست با ابراز خوشحالی از حضور در جمع نوجوانان علاقمند به نویسندگی و مخاطبان آثار خود، در خصوص ویژگی‌ها و شاخص‌های مهم برای ورود به این عرصه با حاضران در جلسه بحث و گفتگو کرد.

در این نشست مجازی که تعدادی از مربیان مراکز کانون استان نیز حضور داشتند، نوجوانان حاضر در برنامه، به بیان دیدگاه خود درباره رمان "زیبا صدایم کن" پرداختند که در هر بخش فرهاد حسن‌زاده به عنوان نویسنده این رمان به سوالات و نظرات ارائه شده پاسخ داد.

شیوه روایت، سیر تحول شخصیت‌های رمان، گره افکنی و ایجاد تعلیق و ارتباط میان شخصیت‌ها از جمله نکات و موارد مورد بحث در این نشست بود.

در ابتدای این جلسه مجازی علی بینش مدیرکل کانون استان با اشاره به برگزاری جلسات نقد کتاب تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته این جلسات با حضور نویسندگان، شاعران صاحب نام ادبیات کودک و نوجوان به صورت فعلی تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =