چشم‌ها با سلام به پنجره فولاد روشن شد

ویژه‌برنامه مجازی میلاد امام رضا(ع) با عنوان «سلام پنجره فولاد» در اداره‌کل و مراکز سراسر استان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، همزمان با سال‌روز میلاد امام مهربانی‌ها نوای روح‌بخش نقاره‌های حرم سلطان خراسان و رایحه نوازشگر پرچم حرمش در اداره‌کل و مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان پیچید.

بنابر این خبر، این ویژه برنامه با تبریک میلاد امام رضا(ع) از سوی محسن روحی مدیرکل کانون پرورش فکری کرمان به همه مربیان و اعضای مراکز کانون استان آغاز و خاطره دوره‌های آموزشی سال‌های گذشته که در مشهد برگزار شده بود با پخش تصاویری زنده شد.

همچنین، شبنم سیدی، آرام امینی و فرزانه ایران‌نژاد مهمانان این جشن مجازی را با قصه‌گویی و شعرخوانی پذیرایی کردند تا دل‌های بی‌قرار حاضران آماده ارتباط زنده تصویری با حرم و بارگاه طلایی امام هشتم شود.

این در حالی است که، ارتباط زنده تصویری و قدم زدن در صحن و سرای حرم امام رضا(ع) و سلام دلچسب پشت پنجره فولاد به لطف یکی از خادمان حرم حضرت، با حضور ناگهانی و غافلگیرکننده پرچم حرم آقای مهربانی پیوند خورد.

اعضای مرکز فرهنگی‌هنری کانون انار هم شادی این روز مبارک را با مشاعره رضوی و مولودی‌خوانی نشان دادند و عضو مرکز فرهنگی‌هنری شهربابک شعری را به امام رضا(ع) تقدیم کرد.

پایان‌بخش این جشن مجازی سرشار از شادی و اشک دلتنگی و اردات صحبت‌های نجمه‌خاتون خداترس معاون فرهنگی کانون استان کرمان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =