تابستان داغ برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان

با شروع ثبت نام کارگاه‌های تخصصی آنلاین و حضوری در مراکز کانون پرورش فکری استان تابستان داغ و جذابی برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در پیش روست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی علی بینش با اعلام این مطلب تاکید کرد: ویژه برنامه‌های فرهنگی هنری فصل تابستان در حالی آغاز می‌شود که کانون استان تدارک گسترده‌ای برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در نظر گرفته است.

وی در عین حال افزود: کار ثبت نام از کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به حضور در این فعالیت‌ها به صورت مجازی در سامانه kpf.ir آغاز و تا ۱۳ تیرماه ادامه خواهد داشت.

بینش با اشاره به شرایط کرونایی افزود: در مراکزی که به لحاظ دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد مبارزه با کرونا مشکل نباشد، این کارگاه‌ها و فعالیت‌ها به صورت حضوری و با تعداد محدودی از کودکان و نوجوانان علاقه‌مند برگزاری خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فلسفه برای کودکان، خوانش متون کلاسیک، نجوم، نوشتن خلاق، سفال، نقاشی، خوشنویسی، قصه‌گویی، پرورش خلاقیت، دوره‌های حال خوش زندگی، فن بیان، بازیگری، کاردستی، پویانمایی، موسیقی ارف، ساخت عروسک و تذهیب را از جمله کارگاه‌هایی عنوان کرد که برای گروه‌های سنی کودک و نوجوان در طول تابستان برگزار خواهد شد.

بینش با اشاره به برگزاری کارگاه‌هایی با موضوع کارآفرینی برای مخاطبان نوجوان، اجرای این دوره را با هدف تربیت نوجوان کارآفرینی و برای نخستین بار در سطح کشور عنوان کرد.

گفتنی است علاقه‌مندان برای ثبت نام در فعالیت‌های کارگاه‌های تخصصی آنلاین تا ۱۳ تیرماه، فرصت دارند با مراجعه به سامانه kpf.ir و مشاهده عناوین و موضوعات کارگاه‌ها نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

علاقه‌مندان به فعالیت‌های حضوری نیز می‌توانند با مراجعه به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر استان از شرایط برگزاری این کارگاه مطلع و ثبت نام نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =