اجرای برنامه‌های فرهنگی‌هنری برای کودکان خانواده‌های زندانیان در تبریز

ویژه‌برنامه‌های فرهنگی‌هنری کانون پرور فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی برای کودکان و نوجوانان خانواده‌های زندانیان در مرکز شماره ۴ کانون تبریز اجرا شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این ویژه برنامه‌ که با همکاری دفتر تسهیل‌گری استانداری آذربایجان‌شرقی صورت گرفت، فعالیت‌های متنوعی از قبیل قصه‌گویی، نمایش فیلم، برگزاری مسابقه و اهدای جایزه اجرا شد که با استقبال خوب خانواده‌های کودکان و نوجوانان همراه بود.
بر اساس این گزارش ویژه‌برنامه‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی برای کودکان و نوجوانان خانواده‌های زندانیان با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت این گروه از مخاطبان و ارتقای توانمندی‌های فرهنگی و هنری آنان برگزار شد.
لازم به یادآوری است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با مشارکت دفتر تسهیلگری استانداری آذربایجان شرقی برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوعی را در طول سال در مناطق کم برخوردار تبریز برگزار می‌کند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همچنین به تازگی اقدام به بازگشایی برخی مراکز خود در شهرهایی که وضعیت مناسب از نظر کاهش شیوع بیماری دارند، کرده است که اجرای فعالیت‌های فرهنگی‌هنری با  حضور اعضا و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی در فضاهای باز کتاب‌خانه‌ها از جمله برنامه‌های این مراکز است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =