کد خبر: 305975
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸
فرماندار سروستان در پی راه‌اندازی مرکز سیار کانون

فرماندار سروستان در استان فارس خواستار راه‌اندازی کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این شهرستان شد.

به‌گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محسن پورزارعی، فرماندار سروستان با حضور در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با مدیرکل این نهاد دیدار و برای راه‌اندازی واحد کتابخانه سیار با همکاری فرمانداری و شهرداری این شهر، قول مساعد داد.
او همچنین از مدیر کل کانون فارس خواست تا به فعالیت‌های مرکز فرهنگی‌هنری کانون در سروستان، با ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان رونق بیشتری  داده شود.
سعیدرضا کامرانی مدیرکل کانون استان نیز با اشاره به فعالیت‌های مرکز فرهنگی‌هنری کانون در سروستان، فعالیت ۵۶ مرکز ثابت، سیار و پستی کانون فارس را با توجه به سابقه بیش از ۵۰ ساله‌ی این نهاد، گام بزرگی در راه تحقق اهدافی چون پرورش استعدادها و خلاقیت در بین مخاطب کودک و نوجوان دانست و با اشاره به جمعیت دانش‌آموزی و تعداد روستاهای سروستان، راه‌اندازی کتاب‌خانه سیار روستایی در این شهر را ضرورتی دانست که در صورت همکاری مسوولان سروستان قابل اجراست.
مدیر کل کانون فارس همچنین خواستار پیگیری و تعیین تکلیف بخشی از زمین پارک محوطه مرکز سروستان و افزدون آن به مرکز با هدف تأمین امنیت، حصارکشی و استفاده از ظرفیت فضا برای برگزاری فعالیت‌های حضوری و اخذ سند مالکیت مرکز شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =