کد خبر: 305991
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۶
بازدید 123
۹۳ کارگاه تابستانی برخط کودکان و نوجوانان در استان مرکزی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی گفت: ۹۳ کارگاه آموزشی تابستانه مجازی و برخط با هدف غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان این استان تدارک شده است.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی«جهانبخش قنبری» گفت: ۳۰ مورد از این کارگاه‌های مجازی تخصصی و ۲۱ کارگاه عمومی است که برگزاری این دوره‌ها در ۴۵ مرکز استان پیش‌بینی شد.

وی اظهار داشت: کودکان و نوجوانان می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی www.kpf.ir در کلاس و کارگاه‌های برخط کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی ثبت‌نام کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی گفت: مدت برگزاری این کارگاه‌ها هشت تا ۱۰ جلسه و زمان اجرای هر کارگاه را نیز یک ساعت تعیین شده است.

قنبری افزود: ۲۳ مربی در کارگاهای تخصصی با رشته‌های آموزشی ساخت انیمیشن  مقدماتی، کارت پستال سازی، چاپ دستی تکمیلی، نقاشی مقدماتی، خوشنویسی مقدماتی، گلستان خوانی، رودوزی‌های سنتی، پرورش هوش تصویری، طراحی، خوشنویسی، تحریری مقدماتی، حقوق کودک، شاهنامه‌خوانی، نجوم، حافظ‌خوانی، مهارت هوش معنوی نقاشی و سفال به صورت برخط به علاقه‌مندان گروه‌های سنی کودک و نوجوان آموزش می‌دهند.

وی اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا باعث شده تا آموزش از راه دور توسط مربیان انجام شود و کودکان در تابستان از آموزش‌های مورد علاقه خود باز نمانند.

مدیرکل کانون پرورش  فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی گفت: صرفه‌جویی در وقت به‌صورت برخط، تعامل و ارتباطات سازنده در کلاس‌های مجازی و دوری از ابتلا به بیماری کرونا از جمله مزیت‌های برگزاری کلاس‌های آموزشی مجازی است.

قنبری افزود: در شیوع بیماری نه تنها فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دچار وقفه نشده بلکه پویاتر و پر نشاط‌تر از قبل درحال برگزاری در فضای تازه به شکل مجازی است.

۵۰ مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان مرکزی وجود دارد که ۴۵ مرکز ثابت، ۲ مرکز سیار و سه مرکز پستی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =