فراخوان پنجمین مهرواره‌ی قصه‌گویی «قصه‌های موسپید» در خوزستان منتشر شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان فراخوان پنجمین مهرواره‌ی قصه‌گویی «قصه‌های موسپید» را با موضوع، قصه‌گویی با استفاده از مجموعه کتاب‌های قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب تالیف مهدی آذریزدی، منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، این رویداد فرهنگی به همت مراکز شماره دو و سه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خرمشهر، ویژه‌ی رده‌ی سنیِ نونگاه (بالای ۱۲ سال)  و نوجوان ( بالای ۱۵ سال)  به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان و بزرگداشت مهدی آذریزدی برگزار خواهد شد.

براساس این فراخوان، انتخاب قصه باید بر مبنای مجموعه کتاب‌های قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب نوشته‌ی مهدی آذریزدی باشد و متقاضیان شرکت در این مهرواره می‌بایست فیلم قصه‌گویی خود را با رعایت  بیان شیوا، استفاده از زبان بدن، تسلط بر قصه و اصول قصه‌گویی، همچنین درج شناسنامه ( نام و نام خانوادگی، نام مرکز، شهرستان، سن و نام منبع قصه)، در حداکثر پنج دقیقه به پیام‌رسان کانون پرورش فکری سراسر استان خوزستان به شماره‌ی ۰۹۱۶۳۳۳۳۸۲۸، یا از طریق بارگذاری در سایت khz.kpf.ir به این مهرواره ارسال کنند.

بر همین اساس ضروری است که فیلم‌های ارسالی در حالت افقی گرفته شده و  صحنه‌پردازی مبتنی بر محتوای قصه و یا ساده و به دور از دکوراسیون منزل باشد.

بنا بر اعلام دبیرخانه این مهرواره، آخرین مهلت ارسال آثار جهت شرکت در این رویداد فرهنگی  ۱۵ تیرماه  ۱۴۰۰ است.

گفتنی است: سه اثر برتر و دو اثر برگزیده‌ی هر گروه سنیِ پنجمین مهرواره‌ی قصه گویی «قصه های موسپید » در ۱۸ تیرماه ۱۴۰۰ همزمان با روز ملی ادبیات کودک و نوجوان، معرفی و  تجلیل خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =