معرفی هیأت داوران بخش پویانمایی مسابقه فیلم‌نامه و نمایش‌نامه کانون

هیأت داوران بخش پویانمایی پنجمین مسابقه فیلم‌نامه و نمایش‌نامه کودک و نوجوان کانون پرورش فکری از سوی دبیرخانه این رویداد هنری معرفی شدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، «معین صمدی» تهیه کننده، نویسنده و کارگردان فیلم‌های انیمیشن و بازی‌های ویدیویی، مدرس انیمیشن، داور جشنواره‌های انیمیشن، نایب رییس انجمن صنفی انیمیشن و دبیر جشن مستقل انیمیشن ایران، «حمیدرضا حافظی» مدرس دانشگاه، نویسنده و کارگردان فیلم‌های داستانی کوتاه، بلند، سریالی زنده و انیمیشن و عضو کانون فیلم‌نامه‌نویسان سینمای ایران، «حامد جعفری» تهیه کننده سینما و تلویزیون، داور و عضو هیئت انتخاب جشنواره‌های مختلف و رئیس هیئت ‌مدیره استودیو هنر پویا، هیأت داوران بخش پویانمایی این مسابقه را تشکیل می‌دهند.
بر همین اساس هیأت داوران بخش پویانمایی، ‌۱۹ فیلم‌نامه‌ی پویانماییِ برتر که در مرحله‌ی اول پنجمین مسابقه فیلم‌نامه و نمایش‌نامه کودک و نوجوان از سوی هیأت انتخاب اعلام شده بود، را داوری کردند.
پنجمین مسابقه‌ی فیلم‌نامه و نمایش‌نامه‌ کودک و نوجوان در دو مرحله صورت گرفت، ابتدا طرح‌های ارسالی با توجه به شرایط مسابقه از سوی هیات انتخاب بررسی و آثار برتر معرفی شدند.
در مرحله دوم نیز صاحبان آثار برتر یک ماه فرصت داشتند تا نسخه اصلی پویانمایی خود را برای داوری پایانی به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =