کانون پرورش فکری استان اصفهان شایسته تقدیر ویژه ستاد اقامه نماز قرار گرفت

برای دومین سال متمادی، هیات نظارت ارزیابی ستاد اقامه نماز استان اصفهان با رویکرد اجرای مطلوب برنامه ها و فعالیت های ستاد اقامه نماز، عملکرد کانون استان اصفهان را شایسته تقدیر ویژه دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،  هیات ارزیابی ستاد اقامه نماز استان اصفهان با رویکرد اجرای مطلوب برنامه ها و فعالیت ها در دستیابی به اهداف متعالی اقامه نماز و در راستای تحقق پیام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به اجلاس های نماز عملکرد کانون استان اصفهان را شایسته تقدیر ویژه دانست.



در همین راستا جلسه شورای  اقامه نماز با حضور  مدیر کل، رییس ستاد اقامه نماز و مشاور استاندار اصفهان در رراستای تحقق اهداف ترویج فرهنگ اقامه نماز  در مرکز فرهنگی هنری  شماره 13 برگزار شد.


بر اساس این خبر حجت الاسلام ابراهیم رنجبر مدیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان  با اشاره به اهمیت اقامه نماز و لزوم فرهنگ سازی این مهم ازدوران کودکی گفت: مربیان مراکز فرهنگی هنری با توانمندی و به کارگیری تجربیات خود می توانند  با تولید محتوا و آموزش های جذاب کودکان و نوجوانان را در این مسیر الهی یاری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =