عضو  کانون هشتگرد رتبه‌ی اول  نخستین جشنواره‌ی تکنوازی موسیقی  ساوجبلاغ را کسب کرد

امیرحسین افشار، عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هشتگرد استان البرز رتبه‌ی اول تکنوازی موسیقی ساوجبلاغ  در نوازندگی ویولن ایرانی را کسب کرد.

 به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون البرز، این جشنواره‌ در گرایش‌های موسیقی سنتی ایرانی و موسیقی کلاسیک، با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوجبلاغ  در شهریور سال ۱۳۹۹ و به صورت مجازی برگزار شد.

امیر حسین افشار، عضو نوجوان مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر هشتگرد،  که از زمان کودکی در کارگاه‌های موسیقی این مرکز عضو بوده و در حال حاضر فعالیت خود را به شکل تخصصی دنبال می‌کند، با اجرای تکنوازی موسیقی قطعه ای با ویولن ایرانی موفق به کسب عنوان اول بخش کودک و نوجوان در این زمینه شد .  

به گزارش دبیرخانه ی این جشنواره، بیش از ۹۰ هنرمند، در سه رده سنی کودکان و نوجوانان – جوانان و هنرمندان بزرگسال تا سن ۳۰ سال و در رده ساز های تار، سه تار، دف، ویولن ایرانی، سنتور، کمانچه، نی، پیانو، تنبک، گیتار کلاسیک و گیتار فلامنکو در این جشنواره حضور داشته  و با ارسال  آثار خود را از طریق لوح فشرده و  یا آپلود فایل موسیقی به سایت جشنواره در این رقابت شرکت کردند.

پس از بررسی و داوری آثار به صورت مجازی و غیرحضوری، ۳۰ نفر از شرکت‌کنندگان رده‌های سنی مختلف  برگزیده‌ی این جشنواره شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =