کد خبر: 306099
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
بازدید 135
آغاز فعالیت کارگاه‌های تخصصی برخط تابستانی  کانون البرز 

کارگاه‌های تخصصی برخط کانون البرز از سه‌شنبه ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۰ فعالیت خود را آغاز کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون البرز، کارگاه های ویژه‌ی تخصصی بر خط( آن لاین) کانون البرز، از امروز سه‌شنبه ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۰ فعالیت خود را  شروع کرده و پذیرای ثبت‌نام کنندگان شده  و در هشت جلسه تا اواسط شهریور ماه سال جاری برگزار خواهند شد .

 بر اساس این خبر تمامی عزیزانی که  از ۲۹ خرداد در این کارگاه‌ها ثبت نام کرده‌اند بر طبق زمانبندی از قبل اعلام شده که در پایگاه اینترنتی اطلاع رسانی کارگاه‌های استان به نشانی Alborz.kpf.ir/kargah ثبت شده است، در کارگاه حضور یابند.

گفتنی است علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا، با توجه به گروه سنی و  زمینه ی مورد علاقه‌ای در ۶۴ کارگاه تخصصی  مانند نقاشی، سفالگری، خوشنویسی، شعر و قصه، کاردستی، مهارت‌های زندگی، قصه‌گویی و... که همگی به صورت مجازی برگزار می‌شوند، حضور خواهند داشت  و در ارتباط دو سویه به صورت برخط مهارت‌های تخصصی را فراخواهند گرفت.

لازم است تمامی شرکت کنندگان قبل از ورود به کارگاه کدکاربری و رمز عبور خود را بررسی و در صورت بروز هر گونه مشکل  از طریق شماره‌ی تماس ۳۴۰۹۰۸۹۰ با واحد پشتیبانی کارگاه‌های مجازی تماس حاصل کنند .

به تمامی شرکت کنندگان در این کارگاه‌ها گواهی حضور داده خواهد شد .

 فیلم  چگونگی ورود به کارگاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =